Belépés
Belépés
Elfelejtettem a jelszavam


40 ötlet és játék a tanév utolsó heteire

40 ötlet és játék a tanév utolsó heteire

 

Még pár hét és bizony véget ér ez a tanév is! Bár még sok a tennivaló, de érdemes ezt az időszakot is emlékezetessé tenni a gyerekek számára. Ehhez hoztam most ötleteket, amikből mazsolázhattok.

 

  1. MINDENKINEK JÁR EGY NAP!

Legyen mindenkinek egy különleges napja! A tanítás utolsó előtti napjától számoljunk vissza annyi napot, amennyi gyermek van az osztályban. Ekkor kezdjük ezt a játékot. Akár betehetjük a neveket egy dobozba, és minden reggel húzunk egyet, vagy haladhatunk névsorban is, ebben az esetben mindenki tudja, mikor kerül rá a sor. A „különleges” gyermek azon a napon viselhet valamit, ami megkülönbözteti a társaitól. Ez lehet egy egyszerű karkötő, kitűző, korona, egy egyedi póló vagy bármi, ami éppen kéznél van. Azon a napon a kiválasztott tanulóval különösen kedvesen kell bánni, figyelmesnek kell vele lenni. Lehetnek kívánságai is, nem szabad feleltetni, de bármit kitalálhatunk, a fantáziánkra van bízva. Érdemes a nap végén meghallgatni, hogy érezte magát kiválasztottként, mi volt a legkedvesebb emléke az adott napon.

 

  1. FAGYI PARTI

Az utolsó napokban, amikor szép, meleg idő van, nagyon sok osztály ellátogat a legközelebbi fagyizóba. Miért ne rendezhetnénk egy fagyi partit az osztályteremben? Ezáltal megismertethetjük a gyerekekkel az önkéntes munkát is, az adományozást, és szerintem remek hangulatot is varázsolhatunk. A parti előtti héten tűzzünk ki az ajtóra egy lapot, melyen mindenki jelölheti, hogy mivel tud hozzájárulni a parti sikeres megvalósításához. Egy-egy dolgot több gyerek is vállalhat természetesen. Ilyesmit is készíthetünk:

FAGYI PARTI

Szükségünk lenne:

Ki tud hozni?

x doboz csoki fagyi

 

x doboz vanília fagyi

 

x doboz eper fagyi

 

x db kiskanál

 

x db fagyis pohár

 

x db szalvéta

 

díszítéshez cukorkák

 

díszítéshez napernyők

 

 

A parti napjára teremtsünk nyári hangulatot a teremben is! Díszítésként használjunk fagyis képeket, rajzokat.

 

  1. PIZSI PARTI

Izgalmas lehet egy ott alvós bulit rendezni az iskolában. Némi előkészületet igényel ugyan, de biztos vagyok benne, hogy a gyerekeknek egy feledhetetlen élmény lenne. Eldönthetjük, hogy vacsora előtt vagy után jönnek vissza a suliba, előbbi esetben gondoskodnunk kell valami egyszerű ételről is. De rendezhetünk batyus vacsorát is, mindenki hoz otthonról valamit. Ne feledjék el a hálózsákot, fogkefét sem!

Estére pedig bármilyen programot szervezhetünk számukra. Csinálhatunk csapat versenyeket, kincskeresést elemlápával, ha van lehetőségünk tábor tüzet is rakhatunk az udvaron, és rendezhetünk gyerek disco-t is.

 

  1. EGY KAVICSNYI EMLÉK

Egy séta alkalmával keressünk, gyűjtsünk nagyobb méretű, lapos kavicsokat. Mindenkinek egy darabra lesz szüksége.

A gyerekek nevét írjuk egy kis papírra, tegyük egy dobozba, majd mindenki húzzon egyet. Akit kihúztak, annak a számára kell készíteniük egy emlék kavicsot. Ezt legegyszerűbb filctollal megvalósítani. Először írjanak rá egy jó tulajdonságot, ami a leginkább jellemzi a kihúzott személyt. Majd díszítsék kedvük szerint.

Amikor mindenki elkészült, üljünk egy körbe. A gyerekek adják át egymásnak a kavicsokat, miközben azt mondják: Én azt szeretem a legjobban benned, hogy ............. vagy!

 

  1. OLVASÓS PIKNIK

Válasszunk ki egy kellemes, napsütéses napot. Erre az alkalomra néhányan hozzanak egy piknik takarót, és mindenki hozza el a kedvenc könyvét. Készülhetünk egy kis nassolni valóval, limonádéval, gyümölccsel is. Menjünk ki a közeli parkba, rétre.

Mindenki ajánlja valakinek az általa hozott könyvet, majd töltsenek el kis időt, annak olvasgatásával. Aztán ajánlják tovább valaki másnak a könyvet. Kis idő után tarthatunk szünetet, valamilyen mozgásos játékkal, majd folytassuk az olvasást.

Hallgassuk meg a véleményeket az olvasott könyvekről. Az általuk legjobbnak találtakat akár fel is adhatjuk nyári olvasmányként.

 

  1. FORDÍTOTT NAP

Tartsunk egy fordított napot, amikor a gyerekek bújnak a tanár bőrébe. Nem kötelező mindenkinek eljátszania a tanár szerepét, viszont aki vállalkozik rá, annak adjunk egy-két nap felkészülési időt. A „tanár jelöltek” kérhetnek segítséget, és biztassuk őket arra, hogy tervezzék is meg az „órájukat”. Természetesen ennek nem kell 45 percesnek lennie, elég, ha egy 15-20 perces feladatot terveznek.

A fordított napon, a tanár pedig üljön be a gyerekek közé. Meglátjuk, hogy sokszor a gyerekeknek tanárként olyan ötletek is eszükbe jutnak, amire nem is számítottunk. És gyakran egy tükröt tartanak elénk, amiben sokszor magunkat, a mi módszereinket látjuk viszont. Nagyon izgalmas nap kerekedhet belőle! 

 

  1. MI JUT ESZEDBE?

Kis cetlikre írjuk fel a tanév jellegzetes eseményeit: kirándulásokat, ünnepeket, tanórákat, tanárok neveit, helyszíneket, ahol jártunk, egy-egy szót, ami emlékezetes volt egy helyzetben stb.

Tegyük be egy dobozba, majd sorba húzzuk ki ezeket. Kérdezzük meg: Mi jut eszedbe (a farsangról/ Kati néniről)? Aki pedig szeretné, elmondhatja a gondolatait. Szuper lehetőség, hogy visszaidézzük a közösen töltött perceket, és érdekes lehet, hogy néha olyan dolgok ragadnak meg a gyerekekben, amire mi nem is gondolnánk, hogy számukra emlékezetes lehetett.

 

  1. VAKÁCIÓ

Írjuk fel a VAKÁCIÓ szót úgy, hogy a betűk egymás alá kerüljenek. Ezeket a betűket akár díszíthetjük is. Majd kérjük meg a gyerekeket, hogy minden betűvel írjanak egy szót, ami lehetőleg kapcsolódik a nyári szünethez.

 

  1. TERVEZD MEG AZ OSZTÁLYODAT!

Ezt a feladatot pár fős csoportmunkában is elkészíthetik a gyerekek. Kérjük meg őket, hogy képzeljék el, milyen lenne egy számukra ideális osztályterem. Miként helyeznék el az asztalokat, polcokat, mivel díszítenék a termet, mit tennének a falra stb. Szánhatunk erre a feladatra kevesebb időt is, akkor egyszerűen egy nagyobb lapra rajzolják meg az általuk megálmodott osztálytermet. De ha több időt szánunk rá, akkor akár térben is megvalósíthatják a feladatot. Szükségünk lesz egy nagyobb cipős dobozra, karton darabokra, textil darabokra stb. Ezekből a kellékekből kell elkészíteniük, berendezniük egy elképzelt osztálytermet a cipős dobozba. A falra a képeket meg is rajzolhatják. Ha kellő időnk van a munkára, akkor nagyon igényes, részletes kis termek is készülhetnek, ráadásul ötleteket is meríthetünk a következő évre.

 

  1. KÉSZÍTS KÖNYVJELZŐT!

Ha készülünk a nyárra kötelező olvasmánnyal, akkor motivációként jó ötlet lehet egy személyre szóló könyvjelző készítése. Mindenki húzza ki egy társának a nevét egy dobozból, és a kihúzott személynek tervezzen egy könyvjelzőt. Kereshetünk motiváló idézeteket is, és ezek közül egyet-egyet rá is írhatunk.

 

  1. SZITUÁCIÓS JÁTÉKOK

Készüljünk néhány nyárral kapcsolatos szituációs játékok leírásával, amit csoportokban kell a gyerekeknek eljátszaniuk. Mindegyik szituáció tartalmazzon egy problémát, melynek megoldását nekik kell kitalálniuk.

Pl.: A gyerekek úgy döntenek, hogy kimennek focizni a közeli parkba. Sajnálatos módon az egyik kisgyermek egy gödörbe lép, olyan szerencsétlen módon, hogy kificamodik a bokája. Mit tesznek a társai?

Egy esős délután néhány jó barát összejön az egyik társuk házában. Szeretnének valamit csinálni, de nem tudnak megegyezni, hogy mit játszanak. Hogyan oldják meg ezt a problémát?

Néhány jó barát biciklizni indul. Egy idő után viszont azon kapják magukat, hogy bizony alaposan eltévedtek és már nem is ismerős számukra a kihalt környék. Mit tesznek?

Egy kisebb csapat piknikezést tervez a közeli parkba. Megbeszélik, ki mit visz magával, majd a parkban találkoznak. Nagyon jól érzik magukat, viszont egyik társukat megcsípi egy darázs, és azonnal elkezd dagadni az arca. Felnőtt nincs a közelben, az egyik gyermeknél azonban van telefon. Mit tesznek?

 

  1. KI VAGYOK ÉN?

Mindenki készítsen egy leírást magáról. Kérjük meg a gyerekeket, hogy az elején ne legyen túl egyértelmű a leírások. Kezdetnek próbáljanak meg írni olyan dolgokat magukról, ami másra is igaz lehet. Majd csak a vége felé osszanak meg olyan rájuk jellemző információkat, amik alapján könnyebben kitalálható, hogy kiről is szól az írás.

Ha mindenki végzett, szedjük össze az irományokat. Sorban olvassuk fel, vagy olvassák fel egymásét, és próbáljuk meg kitalálni, hogy ki írhatta.

Nagyon jó feladat arra, hogy mennyire ismerik önmagukat illetve egymást a gyerekek.

 

  1. VISSZASZÁMLÁLÁS

Fújjunk fel annyi színes lufit, ahány nap van még vissza az év végéig és díszítsük ezekkel a termet.

Minden nap durrantsunk ki egyet. A lufikba rejthetünk egy-egy üzenetet vagy feladatot is.

 

  1. ÖTLETBÖRZE

Alakítsunk 3-4 fős csoportokat. Kérjük meg a csoportokat, hogy készítsenek egy plakátot arról, hogy milyen elfoglaltságot ajánlanak a társaiknak a nyári szünetre. Ezt jelenítsék meg rajzos formában, rövid szöveggel, akárcsak egy reklám plakát.

Ha elkészültek, mutassák be egymásnak a műveiket.

 

  1. KÉSZÍTSÜNK OSZTÁLY ÚJSÁGOT!

Dolgozhatnak a gyerekek kisebb csoportokban, egyénileg vagy párokban is. Először gyűjtsünk össze olyan eseményeket, élményeket, versenyeket, kirándulásokat, amik év közben történtek. Osszuk ki, hogy kinek melyik híren kell dolgoznia. Készítsenek az eseményről rövid leírást, esetleg rajzot, vagy fotóval is illusztrálhatjuk, ha van rá lehetőségünk.

A kész írásokat olvassuk fel, majd fűzzük össze, mint egy újságot. Nagyon szép emlék lehet az együtt töltött évről, és egy kicsit felidézhetjük, hogy mi minden történt a kis közösséggel.

 

  1. NYÁRI HÁZI FELADAT AJÁNLÓ

Tartsunk közösen ötletbörzét azzal kapcsolatban, hogy milyen házi feladatokat szeretnének a gyerekek a nyári szünetre. Ezeket egymás alá írjuk fel egy napra. Fogadjunk el minden javaslatot, persze a semmi ne legyen válasz.

Az ötletek közül szavazással válasszunk ki kilenc feladatot. Készíttessünk a gyerekekkel egy 3x3-as négyzetet, és kérjük meg őket, hogy az egyes négyzetekbe, általuk választott sorrendbe írják be azt a 9 feladatot, amit közösen választottak.

A szünetben, amelyiket teljesítették, azt húzzák át. Ha egy sorban vagy oszlopban áthúzásra került minden feladat, akkor bingójuk van. Kinek lesz szeptemberben a legtöbb bingója?

 

  1. TÁRSASJÁTÉK NAP

Kérjük meg a gyerekeket, hogy hozzák el a kedvenc társasjátékukat.

Adjunk nekik lehetőséget, hogy csoportokban vagy párban játszhassanak, kipróbálhassák egymás játékait. Ezekből is rengeteget tanulhatnak a nap folyamán úgy, hogy igazából egész nap csak játszottak.

 

  1. BOLONDOS NAP

Legyen egy nap, amikor mindenki egy kicsit vicces lehet. Engedjük meg a gyerekeknek, hogy egy nap öltözzenek színesben, minél viccesebben. Lehet bolondos hajviseletük, a lányok akár ki is festhetik magukat. Legyen ez egy vidám, bolondos nap!

 

  1. NYÁRI SZÜLINAPOSOK PARTIJA

Ha évközben megünnepeljük a szülinaposokat, akkor év végén tartsunk egy olyan napot, amikor a nyári szülinaposokról is megemlékezünk. Lehetne egy kis partit tartani, amikor mindenki hoz egy kis nassolni valót, innivalót. Legyen ez az ő napjuk!

 

  1. TÁRSASJÁTÉK KÉSZÍTÉSE

Alakítsunk 3-4 fős csoportokat. Határozzunk meg mi, vagy hagyjuk, hogy ők találjanak ki olyan témaköröket, amikkel év közben foglalkoztunk. Ez tartozhat bármelyik tantárgyhoz. Minden csoport a saját témaköréhez kapcsolódóan készítsen egy alapjaiban hagyományos társasjátékot. Tehát, egy mezőn lépegetni kell a dobott számnak megfelelően. Viszont az egyes mezőkön legyenek kérdések a témához kapcsolódóan. Vagy bizonyos helyeken kártyát kell húzni, és azon vannak a kérdések, feladatok.

Ha a csoportok elkészültek, forgószínpad-szerűen próbálják ki egymás játékát.

Remek lehetőség az év közben tanultak játékos ismétlésére!

 

  1. SZABADTÉRI JÁTSZÁS

Töltsünk egy napot szabadtéri játékokkal! Elevenítsük fel a régi játékokat! Ugrókötelezzünk, ugróiskolázzunk, gumizzunk, bújócskázzunk, fogócskázzunk! Alakítsunk csapatokat és focizzunk!

 

  1. SZILUETT KOLLÁZS KÉSZÍTÉSE

Kérjük meg a gyerekeket alakítsanak párokat és üljenek egymással szembe. Mindenki kapjon egy viszonylag nagyobb méretű fehér lapot. A párok készítsenek egymásról portrét úgy, hogy oldalról lerajzolják a társuk fejének körvonalát. Figyelni kell arra, hogy a fej viszonylag nagyobb legyen, mert ide fogjuk beragasztani a képeket.

Ezután adjunk a gyerekeknek mindenféle magazint, reklámújságot. Keressenek és vágjanak ki olyan képeket, amik rájuk jellemző, amiket szeretnek. Ezeket a képeket ragasszák be a róluk elkészült fejbe.

Az elkészült képekből rendezzünk kiállítást, nézzék meg egymást munkáit.

 

  1. KINCSVADÁSZAT

A gyerekek kisebb csoportokban rejtsenek el valamit az iskola területén. Ezután készítsenek egy térképet, ami elvezet az elrejtett tárgyhoz. Itt fontos, hogy jól ismerjék a környezetüket. Az elkészült térképeket cseréljék ki egymással a csoportok, és keressék meg a kincset.

Aki legelőször megtalálja a kincset, az a csapat a nyertes. És nem csak a megtalálók, hanem a térképkészítők is, hiszen jól készítették el a térképet!  

 

  1. LEGYEN ÖN IS MILLIOMOS!

Játsszuk osztálykeretek között a jól ismert játékot.

A kérdéseket írhatjuk mi is, de kioszthatjuk feladatként a tanulóknak is. A feladatok az év közben tanultakhoz kapcsolódjanak.

A játékosokat akár sorsolás útján is választhatjuk. A segítség az osztályból kerüljön kiválasztásra, illetve ők a nézők is. Az ajándékok lehetnek apróságok is, vagy cukorkák, de akár érdemjeggyel is jutalmazhatjuk, aki nagyon jól teljesít.

A játékvezető is lehet egy gyerek.

 

  1. KI-MIT-TUD

Rendezzünk Ki-Mit-Tud versenyt az osztályban. Adjunk a gyerekeknek pár nap felkészülési időt. Előadhatnak valamit egyénileg, párban vagy akár csoportban is, ezt bízzuk rájuk. Ha van olyan gyermek az osztályban, aki nem szeret(ne) szerepelni, semmi gond, hiszen zsűrire is szükségünk lesz.

A kitűzött napon rendezzük meg a versenyt, akár valami apró jutalommal is készülhetünk, de díjazhatjuk őket egy közös fagyizással is.

 

  1. „LEGEK” AZ OSZTÁLYBAN

Mint tudjuk, mindenki jó valamiben!

Üljünk össze, és beszélgessünk arról, hogy az osztályban ki miben a legjobb. Az elhangzottakat jegyezzük is fel.

Ezután mindenki válasszon valakit, és egy kisebb lapra készítsen róla egy rajzot, amin épp azt csinálja, amiben nagyon jó. Egy felirat is kerüljön a rajz mellé. Az elkészült képeket ragasszuk fel egy nagyobb kartonra és díszítsük vele a termet.

Nagyon jó önbizalom erősítő feladat mindenki számára!

 

  1. RENDRAKÓS JÁTÉK

Mielőtt nyári szünetre mennénk nem árt egy kis rendrakás az osztályteremben. Ezt is tehetjük játékosan, akár a gyerekekkel együtt.

Egy közös ötletbörzével gyűjtsük össze azokat a dolgokat, amiket rendbe kellene tenni. (Polcok, könyvek letörölgetése, ceruzák kihegyezése, asztalok, virágok lemosása stb.)

A feladatokat különböző színű filctollakkal írjuk fel egy lapra. Alalakítsunk csapatokat. Minden csapat húzzon egy színt, és az olyan színnel írt feladatok közül kell egyet elvégeznie. Ha elfogyott egy adott színnel írt feladat, akkor újat kell húzni.

Nem érdemes ezt a játékot gyorsaságra, időre játszani, mert a munka minőségének rovására mehet a sietség. 

 

  1. TANULJ MEG EGY ÚJ DOLGOT A NYÁRON!

Kérjük meg a gyerekeket, hogy határozzák el, hogy idén nyáron megtanulnak vagy kipróbálnak valami új dolgot. Ez legyen egy reális dolog.

Ha kitalálták, hogy mi legyen az, rajzolják le magukat úgy, mintha már megtették volna. Írják le a rajz köré, hogy mit éreznek, amikor ezt megtették. (Ha lehet, ezek pozitív dolgok legyenek.)

Otthon tegyék ezt a képet ki a szobájukban. Szeptemberben pedig ne felejtsük el megbeszélni, miként sikerült az elhatározásuk.

 

  1. KEDVES NAP

Kérjük meg a gyerekeket, hogy ezen a napon próbáljanak meg nagyon kedvesek lenni minél több társukkal. Próbáljanak meg örömet szerezni egymásnak, akár szóban, vagy valami aprósággal (rajz), segítséggel stb.

Ha valaki észrevette, hogy valaki kedveskedett neki, jegyezze fel a nevét egy lapra. A nap végén nézzük meg közösen, hogy ki kivel volt különösen figyelmes, kivel voltak a legkedvesebbek, és ki volt a legtöbbször kedves a társaival.

 

  1. ÍRJ EGY KÉPESLAPOT!

A képeslap küldés manapság már eléggé kiment a divatból, ezért lehet, hogy először célszerű mutatni a gyerekeknek néhány képeslapot.

Vigyünk be különböző utazási magazinokat az osztályba, és kérjük meg a gyerekeket, hogy vágjanak ki képeket és készítsék el saját képeslapjukat.

Majd a hátuljára írjanak pár sort arról, hogy hol vannak, mit csinálnak, hogy érzik magukat. Gyakorolhatjuk a címzést is.

 

  1. 5 CÉL A NYÁRRA

Rajzolják körbe a gyerekek a kezüket, és az ujjaikat díszítsék úgy, mintha azok pálmafák lennének.

Ezután az öt ujjba írjanak öt célt, amit szeretnének teljesíteni az előttük álló nyáron.

A rajzot haza is vihetik, és szeptemberben megnézhetjük, hogy kinek mit sikerült teljesítenie.

 

  1. BESZÉLJ A MÁSIK HÁTA MÖGÖTT!

Tűzzünk mindenki hátára egy A/4-es lapot, és legyen mindenkinél egy filctoll.

Járkáljanak körbe a teremben, és írjanak egymás hátára olyan üzeneteket, amit az illetőben legjobban kedvelnek, vagy pozitív tulajdonságokat róla.

Majd, amikor már úgy látjuk, hogy mindenki hátára került bizonyos mennyiségű üzenet, akkor vegyük le a lapokat, és olvassák el, mit írtak róluk a társaik.

Nagyon jó önbizalom erősítő játék.

 

  1. SZERENCSE LUFI

Egy cetlire mindenki írjon egy jó kívánságot (pl. Legyen részed egy fantasztikus kalandban! Érd el a célodat! Szerezz új barátokat! stb.).

A cetliket mindenki tegye be egy-egy lufiba, majd fújják fel.

Zenére játszanak a lufikkal. Amikor megáll a zene, mindenki tartson meg egy lufit. Durrantsák ki, és nézzék meg, milyen kívánság rejtőzik benne.

 

  1. ACTIVITY

Kis kártyákra írjunk fel olyan eseményeket, amik az osztállyal történtek az elmúlt évben. Ezeket tegyük egy dobozba

Mindenki válasszon magának egy párt. A párok húzzanak egy kártyát. Játsszák el a rajta található eseményt, de nem szólalhatnak meg közben. A többieknek ki kell találniuk, mit elevenítenek meg.

Nagyon jó játék arra, hogy felelevenítsük a közösen átélt élményeket.

 

  1. BANNER

Mindenki kapjon egy háromszöget. Kérjük meg a gyerekeket, hogy rajzoljanak rá valami kedves emléket erről az évről.

A háromszögeket ezután bannerként felfűzhetjük, és díszíthetjük vele a termet.

 

  1. JÓ TANÁCS

Képzeljük el, hogy a következő tanévben egy új gyermek érkezik az osztályunkba.

Írjanak a gyerekek számára olyan jó tanácsokat, amik segítik az új tanuló beilleszkedését. Mire számíthat, mire kell figyelnie stb.

 

  1. ÓRIÁS BUBORÉK FÚJÁS

Készítsünk saját folyadékot (az interneten nagyon sok recept található, érdemes kísérletezni, hogy melyik válik be legjobban.)

Buborékfújó eszközt is készíthetünk saját magunk PET palackból, zseníliadrótból, szívószálból, faágak és madzag segítségével is.

Ezután pedig irány az udvar, ahol a vidám, színes buborékokkal elkápráztathatjuk a társakat is!

 

  1. KÉSZÍTSÜNK TENGERPARTOT!

Hagyjuk, hogy a gyerekek szabadon engedjék a fantáziájukat, kreativitásukat.

Szükségünk lesz papírtányérokra, gyurmára, crepp-papírra, kagylókra, gyöngyökre, kisebb napernyőkre és igazából bármire, amit ehhez a feladathoz fel tudunk használni.

Kérjük meg a gyerekeket, hogy a papírtányéron a rendelkezésükre álló anyagok segítségével jelenítsenek meg egy tengerpartot.

Ha kész, rendezzünk kiállítást és tekintsük meg egymás munkáit.

 

  1. VIZES PARTI

Amikor már nagyon meleg van, rendezzünk vizes partit.

Kitalálhatunk különböző sor- vagy csapatversenyeket is. Szerezzünk be vízibombát, játsszunk kidobót.

Garantált a jókedv, nevetés, vidámság!

 

  1. KIÁLLÍTÁS

Gyűjtsük össze az elmúlt évben készült alkotásokat. Ezek lehetnek rajzok, irományok, közösen készített plakátok, bármi, amit év közben készítettek a gyerekek.

Tegyük ki ezeket a munkákat a terembe, falra, ablakra, ajtóra, táblára. Rendezzük be a termet, mint egy kiállítás.

Hívjunk meg tanárokat, szülőket, hogy ők is megtekinthessék a munkáinkat.

 



Blog menü


A Mókás Tanítás Csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtasd ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyen a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Mókás Tanítás Csapata